Min nya blogg

Ja nu har man tagit steget ut i blogglivet ska se hur detta kommer att gå.

Ska ta hjälp utav mitt datasnille till lillasyster camillamon att designa min blogg så den ser bättre ut så snart vi kan få tid, så vi får leva med detta tråkiga utseende så länge.

Kan väll ta en liten presentation här men kommer nog bli bättre senare som sagt.

Jag heter Cecilia Larson och är 28 år, bor mellan Vara och Herrljunga i ett litet rött hus med vita knutar : ) . Min sambo heter Kaj och är 30 år tillsammans har vi en hund som heter Bamse och han är 8 år. Vi har varit tillsammans i snart 11 år men det är en månad kvar innan det är dags att fira detta. Jag är undersköterska och jobbar i hemtjänsten i vara kommun vilket jag trivs mycket bra med. Jag älskar att hålla på i trädgården men det kanske inte syns just nu : P ,men mitt största intresse förutom film är helt klart Scrapbooking, kommer att märkas på min blogg senare där jag kommer lägga upp mina alster. Jag har fem stycken yngre syskon varav fyra fortfarande bor hemma.

JA just nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva så håll till godo om det nu är någon som snubblar in på min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0