Dags för lite info!

Jag har nyss legat på sjukhus och blivit opererad så jag har inte kunnat eller orkat scrapa det sista men bloggen är inte övergiven!

Det är just nu också månadstävlig på Scrap och Trycks sida och jag håller i den denna månaden! gå in och kolla och var gärna med och lämna ditt bidrag i tävlingen!
Priset denna månaden är ett hemligt paket från Scrap och Tryck!

Om du skulle vilja köpa ett kort som du sett på bloggen eller bara vill beställa ett så maila mig på [email protected] eller lägg en kommentar i bloggen

Kramar Scraplarson

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Aj, det lät jobbigt:/ Hoppas iaf att du är bättre nu:)

2010-08-19 @ 23:47:29
URL: http://lamirainteriora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0