Massa nytt!!

Ja nu var det ett bra tag sedan jag bloggade sist och jag har hunnit med en hel del!

Jag fick för ett tag sedan en beställning genom Sandra min svägerska ; ) på ett kort till en pojk som skulle fylla ett så här blev det



Jag gjorde även ett kort till Nicklas som nyss fyllde 25



Min kusin Veronica fick en dotter för två månader sedan och jag var nu i veckan där och hälsade på och hade då gjort ett kort till denna stora händelse!



det har även blivit några tändsticksaskar men jultema då det är extra mysfaktor med tända ljus på vintern













Och så självklart ett par julkort!







JA det var allt för i dag, en varm kram i vinterkylan från Scraplarson

Kommentarer
Postat av: Camillamon

Vackert :)

2010-12-10 @ 08:17:01
URL: http://camillamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0