Scrap tävling på nätet!

Jihoo tar just nu en paus i skapandet, det är nämligen CC på NiPe scrap och tryck i vedum och det är riktigt roligt!
Kommer snart att lägga upp mina tävlingsbidrag på bloggen!

Jag var på MAgnolia i borås i går och inhandlade lite blommor en fjärilsstans och lite annat som jag tänkt använda i mina alster under tävlingen!

Hoppas att ni kommer att gilla dom, skriv gärna en kommentar!

Kram kram

Här är dom första 5 bidragen från mig!

Tävlingbidrag nr:3 kort efter skiss!
Till bidrag 3 kort efter skiss!

Tävlingsbidrag nr:1 kort i bara rosa!
Till tävling nr 1 Kort i Rosa!

Tävlingsbidrag nr:2 LO i bara brunt!
Till tävling nr:2 där allt skulle vara i brunt!
En närbild på blommorna!


Tävlingsbidrag nr:4 LO efter skiss!
Till tävling nr:4 där man skulle scrapa en LO efter en skiss!
En närbild på blommorna!


Tävlingsbidrag nr:5 Bingo jag valde raden med Stämpel, Band, Rivna kanter, Fjäril!
Till nr:5 Bingo tävlingen

Här kommer två till!

Tävlingsbidrag nr:6 Måste/ får inte!
5 måsten 5 får inte = vara med

Tävlingsbidrag nr:8 Annorlunda kortvikning! (ska sägas att jag inte är van vid kortvikningar enu)
kortvikning!

Så nu får det räcka för i dag, har två tävlingar till som jag vill vara med i så dom tar jag i morgon innan jag åker till systra mi som fyller år! ( Gissa vilket kort som gjordes i dag till henne? )




Nu är det dags för dom två sista bidragen från mig att läggas upp för åskådarna ; )

Tävlingsbidrag nr:10 Alter!






Tävlingsbidrag nr:7 tema bröllop!


Så nu är jag riktigt nöjd med mig själv för denna kreativa helg! ska nu åka och gratta min syster som fyller år!

Puss och kram Scraplarson!

Kommentarer
Postat av: Camillamon

Helt underbart vackert!! =) Kramar

2010-06-13 @ 22:19:47
URL: http://camillamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0