produktiv dag!!

I dag när jag gick upp så tog jag en lång dusch fixade håret mm,.

Sedan fixade jag lite med lite stämplar som jag tänkt sälja och la ut dom på svenskscrapbooking, har redan tingat bort mer än hälften, känns bra att någon annan kan använda dom då jag bara haft dom liggande så länge. Har väldigt mycket stämplar så kan ju inte använda alla.

Sedan åkte jag till vara på massage Såååååååå skönt, handlade på vägen hem, började med maten plockade disk och städade, blev kallops till middag i dag och det var riktigt gott.

Kollade sedan datorn och fixade lite med försäljningen av stämplarna tog sedan på mig arbetskläderna och gick ut, har sågat borrat och grejat ute i över två timmar mitt trädgårdsland börjar nu bli riktigt fint, planterat röda och vita vinbär och hallonplantor och fyllt lådor med jord så i morgon efter jobbet när jag gjort mina ärenden och fikat men Mie så ska jag plantera mina fröer och lökar :)

Längtar till helgen då jag ska på scrapträff i Vedum har sällskap av en god vänn också ska bli riktigt trevligt att bara få sitta och skapa och inte vara hemma med en massa måsten.

Jaja nu ska jag kolla lote på tv innan jag ska gå och lägga min upp i morgon och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0