Städdag

Ja nu är man ledig efter an helg med arbete, dags att städa lite är gött dammigt efter att gubben min slipat spackel i helgen, nu är han äntligen klar med det och har börjat tapetsera så nu kan jag ÄNTLIGEN städa utan att det blir skitet direkt igen.

Är tyvärr flera dagar sedan som jag scrappade nu och det känns, lite pirr i fingrarna, kanske ska gå upp och skapa lite, men det får bli senare har mycket som ska göras idag.

Är lite sugen på att köpa mig en Slise och det är därför jag försöker sälja min cuttlebug hoppas nu bara att någon nappar på min annons. ska kanske ta mig en tur till stan efter jobbet imorgon och köpa en puffy velvet pen eller så kan jag skicka min syster som faktiskt jobbar i borås ifall dom är slut igen, har dom varit sista två gångerna jag varit där :P

jaja nu får jag ta nig i kragen och fortsätta städa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0