Emelies 16 års kort

Min lillasyster Emelie fyllde 16 i går och vi skulle ge henne pengar i present så jag hittade på en lite annorlunda variant av kort för att pengarna inte skulle ta så stor del!!



Så här ser kortet ut innan man öppnar det!



Vik upp kortet så hittar ni den lilla portmonän som jag gjort för att lägga pengarna i!



Vik sedan kortet och låt det vila mot stöden jag gjort av blommor.

Jag blev mycket nöjd med detta kort, och det var riktigt roligt att komma på något nytt, ska prova att göra en portmonä av papper någon gång i en snar framtid.

Jag har också tagit mig tid att göra ett lila flaskkort så här blev det!




Det var allt för i dag kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0