Dagens skapelser!

Ja i dag har jag suttit och scrapat i ganska många timmar och det var skönt att få lite gjort det var ett tag sedan jag satt nu!

Jag fick för ett tag sedan en förfrågan av Ulla om en låda som ligger under till salu, hon vill gärna ha två st likadana, så jag satte mig i bilen förra veckan och åkte till Skara för att köpa en till låda och i dag så är dom båda klara, den första har jag också lagt till lite på och en text som Ulla själv önskade, så här blev dom..







Jag har också fått scrapat ett kort i en av mina favorit färger att scrapa i brunt och grönt..





Jag har också börjat på en låda till Christel som hon ska ha sina smycken i visar mer av detta när den blivit klar!

Nu ska jag plocka ihop lite kort lådor och annat för att ställ upp i ett glas skåp på jobbet som nu är tomt.

Det var allt för i dag Kram Scraplarson

Kommentarer
Postat av: Hobbydraken

Jösses vilken rivstart på året, kreativiteten flödar ordentligt ser jag :) :)

Du har inte funderat på en räknare i bloggen så du ser hur mycket alster du skapar på ett år? Jag har en sådan, en kul grej, men tyvärr har jag glömt uppdatera min det senaste eh....halvåret *fniss

2011-01-19 @ 21:28:37
URL: http://hobbydraken.blogspot.com/
Postat av: cecilia

vet faktiskt inte om min bloggsida har en sådan eller så,jag och datorer är ju inte bästa kompisar riktigt.

2011-01-19 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0