Lite nytt!

Underbar dag jag har skapat tre kort i dag.

Ett till Mie som skulle ha ett kort till en man som fyller 50



Har satt en liten guld kant på kortet för att det ska man ha i tillvaron när man är 50 ; )

Börjat tycka att det passar min stil lite att skapa kort till manliga könet, nu kanske dom inte uppskattar det på samma sätt som oss kvinnfolk men det är roligt att utmana sig lite.

Och så blev ett kruk kort som jag hittade i en scrapbooking tidning som jag ville prova på..
det var inte så lätt men det blev ok....





Dra ut blommorna och skriv din text på rötterna ; )

Jag gjorde ett alla hjärtans dags kort också, kaj är ju inte den som tycker det är super roligt med kort så jag gjorde ett som inte alls passar in på temat kärlek i färgerna men det är ju gjort för att passa till honom, själv så blev jag nöjd.




Det var allt för mig i dag, denna kreativa dag

Kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0