Nu har jag varit i farten igen!!

Igår var jag på magnolia i borås och handlade lite för presentkorten jag fick i julklapp, jag fullkomligt älskar denna butik, och i fredags så var jag i skara på Slöjddetaljer för att köpa mig en Big Shot för pengar jag tjänat ihop av kort och annat jag sålt det sista.


Big shot!!


En av stämplarsma jag köpte men den enda med motiv dom andra två var textstämplar.
Tycker att Tilda och Edwin är så söta, älskar dessa små stämplar.


Idag var det också min tur att blogga på Scrap och Tryck och det var dags att göra ett alla hjärtans dags kort.  Blomman och stämplarna har jag tagit från mina egna gömmor!




Christel beställde en te låda av mig, hon älskar Hello kitty. Denna ska hom ha sina smycken i!


Har självklart hunnit med att scrapa ett kort som jag ställt ut i glasmontern på jobbet med alla andra mina grejer.

Och så sitter jag och försöker få ihop kortet som en vän till mina föräldrar beställt, hennes dotter ska gifta sig i ishotellet i jukkasjärvi och ville därför ha något speciellt till henne men bild därifrån, hoppas nu bara att hon kommer att gilla detta mycket krångliga och kompliserade kort jag bråkar med där uppe! visar det här så snart jag fått det klart men det kan ta ett tag!


Kram Scarplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0