Skaparglädje!

Ja nu har jag haft lite roligt i min underbara skaparhörna.
Tiden bara flyger iväg när man väl sitter där och låter fantasin flöda, just nu har jag så mycket ideer i skallen så jag har inte tid att skapa allt utan får försöka skissa ner ideerna på papper så länge vilket är lite roligt och frustrerande för jag vet inte vilken av alla ideer jag ska låta göra just då.

Men här är i alla fall det jag hunnit med denna gången







Jag började även med några påskägg men medans dom torkade så bytte jag ut dekorationerna på ett gammalt ägg som kändes ganska höstigt och det passar ju sig inte till påsk!



Det var det jag hade att bjuda på i dag kanske har man inspirerat någon vem vet.

Kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0