Scrapmara!

I dag har jag varit på scrapmara i Alingsås!
 
Som vanligt fick jag inte gjort lika mycket som jag hoppats på men det var roligt att 
få sitta en heldag och bara skapa
det som fanns i huvudet och ville ut ; )
 
Och självklart att gå runt och kolla vad alla andra skapat och deras olika tekniker mm,
man lär sig alltid något nytt!
 
Det blev 5 st Lo´s sammanlagt och jag är ganska nöjd med dom alla!
 
Den första lo´n är på mina föräldrar, korten är tagna på
en solsemester dom var på för några år sedan!
 
 
 
 
 
Den andra lo´n är på mig och min sambo!
 
 
 
 
Den tredje är också på mig och sambon!
 
 
 
 
 
Den fjärde lo´n är på min älskling!
 
 
 
 
 
Den femte lo´n är med små kort tagna i spanien i höstas!
 
 
 
 
Jag scrapade också 2 lo´s för några dagar sedan som jag inte hunnit
visa er enu så en av dom får ni nu också!
 
 
 
Inte supernöjd med denna jag hade inga bokstäver hemma så jag fick
skriva för hand blev lite snett och konstigt!
 
 
Nästa kommer jag att lägga upp senare när jag hunnit lägga över fotot på den till bloggen!
 
Ja det var allt från mig i dag nu ska jag gå och knyta mig, man
blir väldigt trött av att sitta
i ett rum med ca 90 andra och scrapa i 11 timmar!
 
Kram Scraplarson
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fiiinfint syster! :D

Svar: tack riktigt roligt att scrapa du kanske skulle testa ; )
cecilia larson

2013-04-28 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0