Färglägga bokstäver!

 
Jag har färglagt lite bokstäver och tänkte visa hur jag gjorde!
 
Steg 1
 
Steg 2
 
Färglägger med distress dynor
 
Steg 3
 
Använde en svart stämpeldyna för att få lite blandning i färgen
 
Steg 4
 
Lägger på lite Perfect pearls och guld pasta
 
Steg 5
 
Steg 6
 
Sedan lägger jag på 3d glaze, crackle accents och sepia accents
 
Låter det torka sedan är dom klara att användas
 
 
Min lilla syster fyllde 18 i veckan så självklart gjorde jag ett kort till henne med!
 
Och så gjorde jag självklart några Lo´s med bokstäverna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bokstäverna på denna Lo´n har jag dock inte gjort själv!
 
 
 
 
Och det var allt för denna gången hoppas att jag kunde inspirera lite i dag!
 
Kram Scraplarson
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0