clearstamp förvaring!

Jag har länge haft mina clearstamps lösa i en korg och då är det väldigt svårt att hitta
den som  man vill använda och det tar tid, så i dag satte jag mig och funderade på hur jag
skulle lösa detta och lösningen blev att göra en bok
med laminerade sidor att förvara dom i så att dom blev mer lättilgängliga!
 
Steg 1
Laminera sidor och sätta dit alla stämplar, göra hålen till metallspiralen jag använder då min BIA!
 
 
Steg 2
Skära ut fram och baksidan i tjockare papp!
 
 
Steg 3
När det var klart så scrapade jag fram och baksidan, chalkade kanterna så att dom blev lite bättre!
 
 
Steg 4
Dags att ta fram BIA´n igen och göra hål i pärmen!
 
 
Steg 5
Efter det så sätter jag ihop allt och pressar ihop metallspiralen med BIA´n
 
 
 
Steg 6
När det är klart så fixar jag framsidan lite!
 
 
Så då var den klar och jag har ett mycket bättre system med till clearstamps!
 
 
 
 
Jag gjorde också en LO i dag när jag endå hade en massa ideér som ville komma ut!
 
 
 
 
 
 
Det var allt jag hade att bjuda på i dag men hoppas att jag snart kommer med lite nyheter igen
 
Kram Scraplarson
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0