Scrapnybörjare!

I dag tänkte jag bjuda på det allra första
jag gjorde när jag började med scrapbooking för några år sedan!
 
När jag var nybörjare så hade jag ju inte investerat så mycket i material som i dag,
så när jag tittar tillbaka tycker jag ju själv att det är ganska tråkiga sidor men
man lär ju sig mer och mer,
 
Jag gjorde ett foto album det första jag gjorde!
 
Och självklart var det min älskling som fick första sidan
 
 
 
Älsklingen  Bamse som valp och en lite cecilia
 
Syskon baby bilder + mor och far i yngre versioner
 
 
 
 
 
Här tror jag att det började hända något med fantasin
och jag tycker att jag gjorde mitt första framsteg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här har jag gjort enu ett steg framåt enligt mig själv
 
 
 
Ja det var allt jag hade att bjuda på i dag!
 
Kram Scraplarson
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

What? Det där albumet har jag aldrig sett.. :P Måste kolla noggrannare när jag kommer och hälsar på!

Svar: haha ja det får du göra
cecilia larson

2013-05-23 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0