Studentplakat!

Jag fick en rolig beställning för ett tag sedan på ett studentplakat
det var första gången jag gjorde ett
och jag får nog säga att jag blev otroligt nöjd och det blev även kunden,
och det är enu roligare!
 
Jag har för ovanlighetens skull målat nästan allt för hand det enda som jag inte målat är blommorna
som jag stansat ut själv i stället!
 
 
 
 
 
 
Jag har också gjort ett hjärta med en metod som dom kallar mixed media
som jag inte använt förut
 
 
 
 
Och som jag lovade sist så skulle jag lägga ut en lo som jag gjort på min mamma!
 
 
 
Och det var allt jag hade att bjuda på i dag men har påbörjat några andra projekt som jag snart delar med er
 
Kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0