Luftballong

Jag skulle på barnkalas i helgen till en flicka som fyllde 3 år och en pojk som skulle fylla 1 år
när flickan fyllde ett så fick hon en luftballong av mig som jag scrapat 
och jag tänkte scrapa ett plan till lillebror, men det gick åt pipsvängen
så det fick bli en ballong till honom också
 
lite sne blev den men jag har inte användt doobeepops så många gånger.
 
dom fick självklart varsitt kort också
 
 
 
 
 
 
Jag hade besök av en kompis och hennes vän förra veckan och dom ville ha lite hjälp att
göra ett plakat med bilder från en möhippa som dom skulle ge bruden
 
 
 
Och två av mina syskon fyllde år i september så jag scrapade två kort till dom 
 
 
 
Jag fick även en beställning på ett sopkontainer av en kompis som jag gjorde häromdagen
 
 
Och det var allt från mig i dag
kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0