Scrapmara i Grästorp

Igår var jag på scrapmara i Grästorp
Där jag träffade massor av andra trevliga och otroligt duktiga scrapare, det var en lång dag med massor av inspiration och skoj, jätte fina tävlingskitt, god fika, mat mm

Tänkte idag dela med mig av vad jag scrapade igår


Här är en tavla som jag gjorde, lite enkel men tyckte endå att den blev ok, kan hända att den blir lite modifierad senare 😜





Denna lilla fågelholk var jag med i en tävling med, blev dock ingen vinst men det gör inget den var rolig att scrapa




Jag var även med i en tävling med denna post låda som jag scrapade, detta var en svår tävling alla hade samma material och det var stränga regler, alla andra var väldigt duktiga så ingen vinst här heller

Jag hann även med att scrapa en sida i min nya art journaling bok. Det är riktigt roligt att scrapa i denna lilla bok, 
känns som jag skulle kunna sitta där och prova olika tekniker
 på nya sidor varje dag






Ja det var nog allt jag hann med på 10 timmar igår men pausade några gånger för bensträckare och för att orka med hela dagen,  och självklart så var det ju några matuppehåll, 
med god fika och mat

Och självklart gick jag runt och kollade vad andra hade för
tekniker och roligt för sig.

Det var allt för mig i dag men hoppas att jag snart
orkar och hinner med att skapa något nytt att dela med mig av

Kram Scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0