Scrapat julklappar ❤️

Jag brukar varje jul scrapa något till mina föräldrar och syskon med respektive i julklapp, i år blev det tavlor!

Mina föräldrar fick tavlor som passar ihop

Mamma fick en med ett foto på dom båda




Och min pappa fick en med ett foto på min farmor när hon var ung





Min bror Nicklas fick en tavla med ett semesterfoto på honom och hans sambo Sandra 




Och Sandra fick en med ett foto på henne själv





Min syster Camilla och hennes sambo Jerry fick varsin tavla som ihop är en, jag gjorde den som en tavla då jag tejpat ihop dom båda, när jag var klar så skar jag isär dom igen, så att dom kan hänga ihop!







Min andra bror Jonas fick en tavla med ett härligt foto på honom när han är på promenad med familjens hund



Jenny min andra syster fick en tavla som liknar den hon fick i present i september, på fotot är hennes två vänner vid fluxfallet som är jennys favorit plats



Min tredje syster fick en tavla med mycket färg som passar henne, fotot är en bild på henne taget i somras




Det var alla tavlor som jag skapat den sista tiden, som ni förstår så har det varit lite aktivitet i bloggen under den tiden eftersom jag inte ville lägga ut bilder innan dom fått sina julklappar

Hoppas komma igång snart igen med skapandet!

Tack för mig och tack för i år, hoppas på ett kreativt 2015

Kram Scraplarson 




























Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur de har som är släkt med dig! Gör fina tavlor!

2014-12-30 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0