Lite nytt från maran i Falköping

Jag var på scrapmara i Falköping förra månaden men har helt glömt att blogga den dagens kreationer, så här är dom nu !

Lo med foto på lilla mamma!



Denna tavla känns inte helt klar men vet enu inte vad som fattas 



Blev även två sidor i min art journal


Jag har även gjort en tavla som inflyttningspresent till ett par vänner!
( denna gjorde jag dock inte på maran)








Jag har även scrapade ett kort, som jag fick beställning på utav en vän som skulle på baby shower för några veckor sedan!
( inte heller från maran)

Jag använde inte några mönstrade papper, jag har själv skapat mönstret på ett vitt papper och sedan stämplat fjärilar på, bokstäverna är gamla chipboard bokstäver i olika färger som jag embossat för att göra dom likadana och även passa kortet bättre!




Det var allt jag har att dela med mig av i dag

Kram scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0