Kurs!

Jag höll i en kurs igen i söndags, denna gången gjorde vi böcker att förvara våra clearstamps i, alla var så duktiga, det är riktigt roligt med dessa kurser!

Här är lite bilder från dagen








Denna bok skapades av Katrin 

Denna bok skapades av Maria 

Dennabok skapades av Marie 


Och denna gjorde jag själv, men dock inte till mig själv tyvärr för Ann-Charlotte kunde inte vara med denna gången men ville gärna ha en bok hon med!
( och jag har ju redan 3 st )

Var väldigt nöjd med dagen!
Superduktiga och kreativa nybörjartjejet inom Mixed media stilen, dom lär sig fort 👍

Allt från mig i dag men hoppas ha något roligt att visa upp snart igen 

Kram scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0