Mammas välkommen tavla

 Min mamma ville ha en hall tavla med texten välkommen på, gärna i samma stuk som min tegelvägg tavla så jag satte igång och skapade, så här är nu slutresultatet!


Min vän Fia beställde för ett tag sedan en tavla där hon ville ha färgerna svart, vitt, grått, silver och lila, och texten happiness is a Modo not a destination

Så här blev den när den var klar!





Jag har också rättat till två stavfel i en tavla som jag gjorde till min syster och hennes sambo för ett litet tag sedan, sådana missar är så tråkiga men som tur var fanns det plats att rätta till!


Det var allt jag hade att dela med mig av i dag, men kommer snart tillbaka.

Lite rolig info är att jag på söndag ska hålla en kurs i mixed media, det ska bli såå roligt, ser verkligen fram emot detta, bilder från denna träff kommer förhoppningsvis på söndag kväll!

Kram Scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0