Gott och blandat

Det är längesedan jag bloggade senast, det har skapats en del sedan dess men har tyvärr inte fotat allt och bara glömt av att blogga det jag faktisk kommit ihåg att fota.

Jag var på en scrapmara i grästorp i mars, där jag höll i en liten demo (Mixed media)

Jag var även med i en tävling där vi skulle ha scrapat ett pass innan maran, temat på maran var resor

Så här blev mitt pass som vann 3 pris











På maran gjorde jag även en tavla



Resten från maran är tyvärr inte fotat


Jag påbörjade denna uggletavla för ett tag sedan och den blev idag äntligen färdig.



Och för någon helg sedan höll jag i en liten kurs/demo där vi gjorde tavlor




Tjejerna gjorde fantastiskt fina tavlor, jag gjorde självklart också en tavla




Denna tavla har också legat halvfärdig ett tag och fick i dag äntligen några sista detaljer och är äntligen färdig


Det var allt för i dag men lovar att snart komma med lite nytt igen

Kram scraplarson

Kommentarer
Postat av: Camillamon

Helt otroligt vilken talang du har för sånt här syster. ÄLSKAR PASSET!! :)

2015-04-29 @ 23:15:18
Postat av: Margareta

Oj så mycket fint du visar! Massor av inspiration!!
Undrar vad passpolisen skulle säga om ditt läckra pass!??!! Kanske skulle få hen att le - det är ju annars lite ovanligt!
Kul att du är igång med bloggen!

2015-04-30 @ 08:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0