Scrapmara i Vårgårda

I lördags så var jag på scrapmara i Vårgårda med Marie och Maria och självklart många andra!

Det var första gången jag var på deras mara och den var riktigt bra arrangerad, mycket trevliga folk och så god mat, jag var helt klart mycket nöjd med dagen

Jag fick även gjort endel under dagen som jag tänkte dela med mig av nu

 


Denna tavlan skulle jag kunnat hålla på med lite till men Marie ville gärna köpa den av mig som den var och det fick hon gärna, färgerna passar henne så bra 😉









Och detta är en dubbelsida i min art journal


Det blev också en klocka under dagen som jag blev väldigt nöjd med

Det var allt för denna gången

Kram scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0