Falköping scrapmara

Jag var på scrapmara i Falköping i början av maj, det var en fantastiskt rolig dag, som vanligt så anordnar tjejerna som håller i maran en fantastisk dag men god mat roliga tävlingar och fina priser, jag hade blivit kontaktad ett tag innan och dom undrade om jag skulle vilja hålla i en demo i Mixed media vilket jag gärna gjorde, det var väldigt roligt att få inspirera andra scrapare att testa detta.

Hade även denna gången ett loppisbord, där man kunde ta med scrapsaker som man själv inte använde längre så att dom fick nya hem, jag fick sålt lite mer än hälften av det jag tog med mig till loppisen, det skapade lite med plats här hemma och det behövs alltid.

Här är lite bilder på vad jag själv fick skapat under dagen










Mer än så hann jag inte med tyvärr men jag var mycket nöjd med dagen och träffade många trevliga och glada andra scrapare

Kram scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0