Kreativ helg

I helgen var jag på en tvådagars scrapmara i Falköping, fick som vanligt gjort ovanligt lite på så många timmar (21timmar)
Men det var väldigt roligt att träffa andra likasinnade och få inspiration från dom.

Här är lite av det jag fick gjort under helgen

Denna tag gjorde jag som ett tävlingsbidrag


Denna färgpalett ska jag sätta upp på väggen i min hobbyhörna

Även denna sida i min art journal var ett bidrag i en tävling

Köpte nya färger under helgen som jag lekte lite med och skapade denna bild med

Ännu en sida i en art journal men dock är den inte färdig enu.


Jag gjorde även klart en av tavlorna till min systers fönster projekt och färglade två andra som snart är färdiga, men dom visar jag inte förens alla är färdiga och på plats i fönstret 😉

Och detta var allt jag hade att erbjuda denna gång, men näst helg bär det av till grästorp för ännu en mara så då kommer jag ha lite att bjuda på igen

Kram scraplarson 


Kommentarer
Postat av: Camillamon

Gud så fint alltihop :D

2015-11-02 @ 12:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0