Längesedan sist

Ja nu var det lite för längesedan jag visade upp något av mina alster här, beror lite på att jag inte scrapar så mycket på sommaren och att det jag faktiskt gjort har jag helt enkelt glömt av att blogga.

Det har mest blivit bröllopskort gjorda i sommar och tyvärr så var det första så populärt så det blev tre nästan lika kort





Blev även ett studentkort och ett till bröllopskort gjort i sommar



Nu håller jag på med ett nytt projekt som jag fått i uppdrag av min syster och hennes sambo.
Det blir ett fönster som har 6 st mindre rutor i som jag gör tavlor som ska passa i, en är färdig och en påbörjad men väntar med att visa det här tills det är färdigt

Det var allt jag har att bjuda på från denna sommaren!
Kram scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0