Tavla av gammalt fönster

Min syster och hennes sambo kom i höstas och såg ett gammalt fönster som jag köpt på en loppis, dom undrade om dom fick köpa det och i så fall om jag ville göra tavlor till alla rutor i. 
Detta var ett roligt men tidskrävande jobb som jag inte blev klar med förens i januari.

Fönsterrutorna är urplockade, fönsterramen målad och vaxad.
Tyvärr så är bilderna ganska mörka.








Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet och så blev även min syster och hennes kille.

Jag lovade att jag skulle visa ett vinrör som jag gjorde till mina föräldrar i julklapp i förra inlägget, här är den äntligen.



Och detta var allt jag hade att visa i dag hoppas jag hinner scrapa snart igen, men det går tyvärr länge mellan gångerna just nu.

Kram scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0