Miniträff hos scrapfabriken

Jag var på en mindre träff som scrapfabriken i Uddevalla höll för någon vecka sedan.

Det var väldigt trevligt som vanligt att komma ut och träffa andra med samma hobby.
Jag fortsatte att göra sidor i mina artjournals


Jag färglade också några stämplar som jag tänkt använda på ett grattis kort framöver.



Nu planeras och förbereds det för fullt inför maran i Axvall den 4/3 som jag är med och arrangerar. Vi är fullbokade och har fått några riktigt fina sponsringar från scrapbutiker.


Jag håller även på att planera och förbereda för lite olika kurser jag ska hålla i mixed media dom närmaste månaderna, så det är fullt upp men ack så roligt

Tack för titten 
kram scraplarson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fick höra om den här träffen idag och jag undrar om det finns plats eller kommit in återbud 😊 Mvh Renate

Svar: Hej Renate gå in på axevalla maran på Facebook så finns all info där, maila så kan vi sätta upp dig på reservlistan
cecilia larson

2017-02-26 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0