Palett kurs

Jag höll i en mixed media kurs förra veckan där vi antrade paletter.

Det var en mycket trevlig och givande dag med mycket duktiga elever.

Vi färglade med gelatos istället för mister denna gången, det var väldigt roligt för dom som tidigare aldrig testat detta.

Jag är en mycket stolt kursledare med toppen  vänner "elever"


Den sista paletten nedan är den jag själv gjorde.

Detta var allt för i dag men kommer med mer snart.


Nu laddar jag för fullt inför lördagens scrapmara i Axvall som jag är med och arrangerar, detta är min första gång där jag inte bara går på andras maror. Som tur är jag inte ensam utan har ett gäng toppen tjejer med mig.

Kram scraplarson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0