Lyckade dagar

Ja nu har det gått någon vecka sedan axevalla maran hölls, och jag måste nog påstå att det var en lyckad dag.


Jag höll i två stycken workshops under dagen

Vi hade god mat, tävlingar, utlottningar, loppisbord 

Och självklart Helen och scrapfabriken


Det pysslades mycket under dagen och vi fick in massa fina bidrag till våra tävlingar


Tack alla som kom och var med på våran mara hoppas ni alla hade lika trevligt som oss arrangörer.



Jag har även hunnit med att hålla i en till mixed media kurs i helgen som var.

Vi gjorde gröna tavlor där vi utgick från en tavla som jag gjort för några år sedan som dom ville prova på.

Originalbilden här under

Jag lägger ut alla bilder från kursen ihop 


Tavlan i mitten på understa raden är den jag själv gjorde under dagen.

Vi höll på länge så vi var alla trötta när dagen var slut men alla var också glada och nöjda och det är ju det viktigaste.


jag vill även passa på att tacka alla våra sponsorer som skickade fina priser till oss på axevalla maran


Jag hade väldigt mycket att dela 

med mig av i dag.

Kommer snart tillbaka med mer
Då jag har  en kurs till nu på söndag och även planer på kort tavlor mm som jag själv ska göra

Kram scraplarson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0