Finnabair kurser

Förra helgen var jag på kurs i Sjöbo på skaparlusten.


Jag gick två av fyra kurser som finnabair höll över helgen. 
Jag åkte ihop med fyra andra härliga scrapare, vi hade hyrt en stuga ihop.

Det var otroligt roligt och även lärorikt, men det är lite speciellt att träffa en så stor mixed media förebild som hon är för mig.




Dessa tavlor var resultatet av helgen, den gav definitivt mersmak men tyvärr har jag haft fullt upp så jag har inte hunnit scrapa denna veckan.




Men jag har en tavla till att visa idag, den gjorde jag för ca två veckor sedan.


Men detta var allt jag hade att dela med mig av i dag. 

Hoppas att det kan inspirera andra också.

Kram scraplarson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0