Blandat

Ja nu är det ett tag sedan igen.


Jag var med scrapfabriken i Ludvika och höll i kurser i september.

Jag har inte några bilder från kurserna för jag frågade inte alla om det är ok att blogga foton på dom här.
Har bilder på vad jag lärde ut bara.


Det har blivit ett dopkort sedan sist också.

Jag köpte material i Ludvika för att prova foamiram har bara provat en gång ännu men det ska bli mer så fort jag hinner.



Jag har gjort om ännu en tavla som inte blivit godkänd innan "av mig själv 😂"

Och som tidigare så är ju svart gesso räddningen i sådana tillfällen


Detta var alla för denna gången

Hoppas snart vara tillbaka med nytt igen

Ska på träff i gånghester i helgen och då ska det nog skapas något roligt 😉

Kram Scraplarson  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0