2017 års julkort

Det blev ganska många julkort förra året
Så nu äntligen när jag har tid och kommer ihåg det samtidigt så ska jag äääntligen blogga.
Ber om ursäkt för en låååång paus.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev även några juldags, nyårstags och en tändsticksask


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Detta är allt jag bjuder på i dag, jag har mer men jag ska försöka hinna med att dela med mig av resten en annan dag.
Det blev mycket att titta på idag hoppas ni orkade med alla foton

Kram scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0