Gott och blandat

Jag insåg precis att jag inte delat kortet jag gjorde till mamma och pappa, det var fars dag bara någon dag före mamma fyllde år så båda firades ihop 2017.
Jag hade en rolig idé om att göra ett kort till dom ihop
Så här blev det
(null)


Jag skapade och sålde även en till bokhög i vintras, den har jag heller inte delat med mig av

(null)


Och så lite bilder på dom färdiga resultaten från kursen jag höll för 2 veckor sedan 
Vi gjorde så snygga jordglober

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


Detta var allt för denna gången, jag ska försöka hinna scrapa lite snart igen men det har varit väldigt dåligt med det de sista tyvärr
 jag planerar fler kurser och så planerar vi nästa scrapmara (vedumsscrapmara) som det bara är 2 månade kvar till

Ha det gott sås kanske vi ses snart kram scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0