Slarvig bloggare

Ja det börjar nästan bli pinsamt men jag är urdålig på att blogga nu för tiden
Sorry

Ja sedan sist så har det ju hänt lite, vi hade våran scrapmara i Vedum, som jag och två vänner höll i. 
Jag var väldigt nöjd med dagen och längtar till nästa gång.
Vi hade glädjen att ha Cissi och hennes butik ciliinpapers på plats hela dagen 😍

(null)

(null)


Jag var även på en scrapmara i grästorp i april där jag fick lite tid att scrapa själv vilket jag måste erkänna det varit väldigt dåligt med i år, jag har egentligen bara scrapat när jag hålt kurs i år.

Detta är vad jag gjorde under dagen i grästorp



(null)
Tävlingsbidrag

(null)
Tävlingsbidrag
(null)
Tävlingsbidrag

(null)

(null)

(null)

(null)

Detta var allt jag hade att bjuda på för denna gången, jag hoppas få tid för att pyssla snart igen 

Kram scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0