Hoppas på lite renovering på bloggen snart igen!

Håller på att fjäska med min duktiga lilla syster för att få min sida att se lite profsigare ut! har nämligen varit inne på en sida med massa fina bloggbakgrunder och även andra scrapares bloggar och dom känns lite finare än min kan jag villigt erkänna! (

Jag utnyttjar henne för hennes mad skills )

ÅÅåååååå jag har ÄNTLIGEN köpt mig en Slice och jag är helt förälskad i den men mycket vill ha mer,skulle bara vilja ha 2 st designer kort till, till den nu, ska kolla runt lite och se om det är någon som jag fastnar för direkt!

Haha ja till ock med kaj har kommit på en massa saker han kan använda den till!

Ska skapa något vackert med den snart och lägga upp den på sidan!

Tjollahopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0