Fars dag´s kort till Scrap och tryck!

Våra DT-paket denna gången ville hobbydraken göra något annorlunda. Därför gjorde hon 3 nästan identiska paket, det som skiljer är ett av de mönstrade pappren och stämpelmotivet. Detta UTAN min och icas vetskap. Dessutom för att vara lite "besvärlig" mot oss så fick vi stränga regler att gå efter:

1. Det måste vara ett Fars Dag kort.

2. Det ska vara klart 7/11 (detta för att jag inte ville dom skulle känna sig pressade efter att ha läst mitt inlägg idag)

3. De var tvungna att använda sig av dekorationerna som var med - det skulle finnas med något av allt.

4. De fick lägga till 2 olika saker, men fler av det ex.4 brads är ok och 6 blad. (Färgläggning av stämpelmotiv räknades inte!)

Och så här blev mitt kort!



För att se korten som mina DT kolegor gjort så kan ni gå in på Scrap och tryck!

Kram Scraplarson

Kommentarer
Postat av: Camillamon

Tjusigt :)

2010-11-12 @ 20:56:57
URL: http://camillamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0