syskonens julklappar!

Vi köper ju inte julklappar längre mellan syskonen, men två jular på raken så har jag scrapat julklappar till mina syskon så här blev tre av dom, glömde ju av att fota dom två första innan jag slått in dom men Camilla och Nicklas har lovat att fota dom och maila till mig så att jag kan blogga dom senare.

Ska kanske tala om att det är after aight askar!









Vi fick på jobbet i år almenackor som vi ska ha på jobbet för att skriva upp allt vi ska göra under dagen jag bestämde mig för att scrapa min LITE så att ingen blandar ihop sin men min ; )



Jag har också fått en rolig förfrågan om kortbeställning som jag går och funderar på hur jag ska fixa, ska dela med mig mer om detaljer lite senare.

Kram Kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0