Födelsedagspresenter!

Som jag lovade för några månader sedan så kommer nu äntligen tavlan som min faster beställde till sin bror i 60 års present!

Den har ju varit färdig bra länge, men jag har inte kunnat dela med mig till er i fall min farbror eller någon i hans familj skulle se den här!


Så här såg den ut innan första lagret färg, skulle nästan kunnat nöja sig redan här då jag tycker att detta ser bra ut också, men bättre blev det 😉



Första lagret färg är på och under tavlan ligger ett spets band som jag också färgade!


Här är det färdiga resultatet, tog tyvärr inget kort på tavlan med ramen på 😕 


Bokstäverna har jag själv färgat , för att matcha resten av tavlan.


Under fotot sitter spetsen som jag färgade 


Fotografierna på tavlan skickade min faster till mig!
Målade även nyckeln som sitter på sidan, på den andra tavlan sitter ett nyckelhål på höger sida för att binda i hop dom båda tavlorna!

Har även lagt till noter lite diskret, för att få med något som för mig kändes lite person bundet till min farbror!

Jag gjorde även en tavla från mig och min sambo i present till min farbror, med likadan ram och samma storlek som på den från min faster! Så att dom ändå är ett par fast dom är olika!

( Dock inga steg för steg foton på denna tavlan)





( maia var nyfiken så hon kom med lite på ett hörn 😘)

Använde lite andra färger, men fick in lite av samma texturer och bakgrund, men dom ser ändå väldigt olika ut!

Hoppas jag kunnat inspirera någon annan scrapade, så som många andra inspirerar mig!

Kram scraplarson 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0