Bröllops kort

Jag fick två beställningar på bröllops kort för ett tag sedan, det ena kortet ville beställaren få in vin och hip hop i kortet för att representera brudparet, det var inte lätt att komma på något som samtidigt skulle bli ett fint bröllopskort men till slut fick jag ihop det 👍





Det syns kanske inte så bra pga blommorna men hip hop temat i kortet blev en bergsprängare och 3 st mickar
Jag blev väldigt nöjd med detta lite udda kort!

Det andra bröllops kortet blev lite mer normalt för mig men endå inte någon kopia av något gammalt kort jag gjort 




Jag håller just nu på med ett nytt projekt  
Som min syster ska få eftersom hon nyss fyllt år, det är något jag aldrig provat på tidigare, svårt pilligt men väldigt roligt, kommer att dela med mig så fort hon fått sin present eftersom jag inte vill att hon ska se den här innan. 

Det var allt från mig i dag 
Ses snart igen kram scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0