Mina bidrag i pysslotekets cyber crop

Pyssloteket hade en cc på Facebook men en massa roliga tävlingar, jag var med i fyra st för jag hade inte tid att göra fler tyvärr.


Tävlingarna som jag deltog i var att göra ett kort efter en skiss där man inte fick använda vissa färger som förknippas med julen. 
Att göra ett kort och en tag som skulle synas att dom hörde ihop.
En sida i en artjournal men förgerna rött, grönt och guld.
Och en canvas tavla där enda regeln var att ha roligt 😉 jag valde då att göra en jultavla.



Det var allt jag hade att dela med mig av i dag

Kram scraplarson


Kommentarer
Postat av: Maria

Underbart fina kort. Älskar färgen också.

2017-02-14 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0