Kort och tavlor

Jag har fått scrapat lite dom sista veckorna men varit lite slapp med att blogga dom tyvärr, men bättre sent än aldrig


Jag gjorde ett grattis kort till min systers kille till hans 30 års dag, storlek A4 som vi la biljetter mm som han fick av familjen 


Jag gjorde även en tavla när jag fick lite inspiration en dag, det blev lite andra färger än jag brukar använda, blir ju oftast blått och turkost när jag gör något, svårt att gissa min favorit färg 😂

Roligt att faktisk göra något som är lite utanför min comfort sone. 

Det blev även ett kort till en blivande pensionär på mitt jobb, hon cyklar alltid i alla väder så jag var ju tvungen att ha med en cykel på kortet


Jag köpte även en massa för att göra egna silikonformer med, som jag testade, använde sedan lim från en limpistol att fylla dom med istället för gips eller pappersmassa, dom blev riktigt bra


Kommer snart med lite till, kan inte visa allt i dag tyvärr.

Så detta var allt från mig i dag

Kram scraplarson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0