Gott och blandat

Jag har varit på student, kalas och en baby shower sista veckan så det har blivit lite pyssel 😃

Jag gjorde en tavla och ett student kort till kompisens dotter.
Tavlan blev jag riktigt nöjd med 
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag gjorde även ett kort till min syster som fyllde 30 förra veckan 

(null)

Det blev även en baby shower i lördags för samma syster som snart ska få en liten 😍
Då fick jag gjort en tag som jag satte på presenten och så fick jag i uppdrag att göra en blöjtårta, detta var helt nytt för mig, ganska svårt men ack så roligt

(null)

(null)

Jag ska försöka att få scrapat lite bara för nöjets skull och även ett kort som jag ska ge bort i sommar så jag hoppas att jag snart ska ha något mer att dela med mig av här.

Kram scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0