Bröllopspyssel

(null)

Nu har det gått nästan 3 veckor sedan vi blev man och fru❤️
Det blev en fantastisk dag som vi kommer minnas lersten av livet.
Jag kunde självklart inte låta bli att pyssla lite till festen och tänkte visa lite hur det blev.

(null)
(null)
(null)

Herr & Fru och Bar bokstäverna har jag gjort, har även pyntat burkarna och flaskorna som vi dekorerat borden med.
Brudpars dockornas kläder och påsarna med små pärlkorgar som alla fick i gåva har min svärmor gjort.❤️
Vimpeln under baren har jag också dekorerat lite. 
Placeringskorten som min far så fint visar upp gjorde jag också men bara till dom som satt på honnörsbordet .
Välkommen pallen gjorde mina föräldrar till oss ❤️

Det var allt jag hade att bjuda på för denna gången hoppas att jag snart får inspiration att skapa något roligt att dela med er snart 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0