Ja då har man spenderat några timmar i favvo hörnan i dag igen!

Haha ja konstigt att man har insperation kvar just nu när man sitter och scrapar hela tiden men det är som om det bara kommer mer och mer hinner knapt skapa det jag har i skallen : )

Här är det jag gjort i dag!





















Ja jag kan ju i alla fall säga att det kommer bli riktigt skönt när jag tycker att jag är klar och speciellt efter Loppisen är över så att jag kan göra annat och ta tag i några beställningar som som tur e inte det brottom med dom! kommer knapt ihåg dom heller för den saken skull! Linda ska ha ett bröllopskort och Rosita ska ha ett dopkort sedan är det någon mer som skulle ha något i september vet jag men kommer inte ihåg vem??!! kanske håller på att bli lte senil ; P

Kram Scraplarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0