Scrapat en pärm till mina Tim Holtz stämplar

Jag började med att skära ut pärmsidorna ur kartong som jag sedan   
Färgade själv, så här såg det ut i början 

Jag färglade bakgrunden mer innan jag limmade på pappersbitarna som ligger på här,


Så här blev framsidan när den var klar






Och här är baksidan 


Och så innehållet ,ark med stämplar, har just nu bara en men mer kommer snart att fylla denna stämpelpärm





Jag scrapade ett kort till min syster som fyllde år förra veckan som jag tänkte passa på att visa samtidigt dom har inspirerat varandra lite 

Detta kort har jag också färgat helt själv med distress paint och distress stain, och lite spray färg






Och detta var allt jag hade att bjuda på i dag hoppas jag 
inspirerat någon 

Kram Scraplarson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0