Tim Holtz...

Jag bara älskar alla hans produkter och självklart hans blogg och videos, varje gång jag är inne på hans blogg så lär jag mig något nytt och får så mycket inspiration att jag blir tokig.

Förra veckan upptäckte jag på hans blogg en ny distress produkt och jag älskar ju mina distresser 😍 så i dag tog jag en tur till slöjddetaljer i Skövde för att inhandla några av dessa och är helt såld på distress paint just nu, lovar att blogga lite av detta snart.

Skulle vilja åka till USA med en tom resväska och gå loss i en butik där alla hans saker fanns och självklart åka på en mässa där han visar olika metoder och produkter, att träffa denna otroligt kreativa människa hade varit en drömm.

Så för er som är scrapgalna som jag så rekommenderar jag er absolut att kolla hans blogg om ni inte redan gjort det

Kram Scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0