Sommarens kreationer

Det har blivit en hel del gjort i sommar, tyvärr så har jag varit riktigt dålig på att dela med mig av allt här. 

Så denna gången blir det en hel den att titta på för er som kikar in på min blogg 😉

Denna tavlan som jag visade förra gången blev jag inte nöjd med, så den fick sig ett laget svart gesso och lite ny färg. Så nu är jag äntligen nöjd med resultatet.

Här är enu en tavla som jag inte varit nöjd med. Den har legat halv färdig i över ett år, den fick lite nya dekorationer och så blev det svart gesso och färg även här.

Jag har även gjort tre sidor i mina art journals.



Här är en klocka som jag dekorerat målat med svart gesso och färglagt.
Det blev många bilder för att visa alla steg och sedan det färdiga resultatet.

Lite träning med mina nya Distress oxides, så roligt men mer träning behövs.

Denna vinlådan gjorde jag till en av våra underbara sjuksköterskor i nattpatrullen i början av semestern.



Jag har även börjat träna på att måla, här behövs mycket mer träning men det är väldigt roligt att gå tillbaka till mina konstnärliga rötter, det är dock nästan 20 år sedan jag slutade måla. Hoppas göra något som jag blir riktigt nöjd med snart, och då kommer jag självklart dela med mig här.


Det börjar närma sig, snart bär det av till Ludvika för en stor träff, där ska jag hålla i tre st mixed media kurser för scrapfabriken. 

Detta ser jag verkligen fram emot.

Det blev som sagt ganska mycket i dag men jag hoppas ni orkade kolla igenom allt.

Tack för denna gången kram Scraplarson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0