Lite kursresultat

Jag har hållt i två kurser denna månaden.
Jag har helt underbara deltagare som är otroligt duktiga och villiga att lära.
Dessa två tillfällen var samma kurs men resultaten blev olika, skillnaden från andra kurser jag hållt så fick deltagarna själva ta med det dom ville skapa på, första tillfället valde vi alla tre att använda samma färgtema, andra gången blev det lite blandat.

Dessa är mina resultat!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Resultaten från mina deltagare!

(null)

(null)

(null)

(null)


Och detta är allt för denna gången 

Jag ska röja i mitt scraprum det är ingen riktig skaparglädje där inne just nu, så det blir inte så mycket skapande just nu, jag hoppas att jag snart kan få skapar ro och har något att dela med er

Kram scraplarson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0